×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

 تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات با کارمزد چهار درصدی به سپرده‌گذاران در این بانک پرداخت می‌شود. شرایط دریافت این وام در ادامه بررسی شده‌اند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

به گزارش اخباربانک، بانک صادرات در طرح تسهیلاتی سپاس سپهر،‌ وام قرض‌الحسنه با مبلغ ۳۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و سپرده‌گذاری، از آن بهره‌مند شوند. حداقل میزان سپرده ۱۰ میلیون تومان است و باید حداقل دو تا ۱۲ ماه ار افتتاح آن گذشته باشد تا شامل این طرح شود.

جزئیات طرح سپاس سپهر بانک صادرات

دریافت این تسهیلات،‌ ملزم به داشتن حساب قرض‌الحسنه، سپرده‌گذاری در آن و ارائه ضامن رسمی برای ضمانت بازپرداخت اقساط است. حداقل رقم سپرده‌گذاری برای دریافت این وام ۱۰ میلیون تومان است که با توجه به نسبت ۴۵۰ درصدی مبلغ وام با ارزش سپرده، می‌توان با آن ۴۵ میلیون تومان تسهیلات از بانک صادرات دریافت کرد.

همچنین بانک صادرات محدودیت انسداد سپرده را در این طرح لحاظ نکرده است و وام‌گیرنده می‌تواند پس از دریافت این وام، از مبلغ سپرده برداشت یا به آن اضافه کند. از دیگر شروط بانک برای پرداخت این وام ۳۰۰ میلیون تومانی، می‌توان به بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن سابقه چک برگشتی اشاره کرد.

ضریب پرداخت تسهیلات سپاس سپهر چگونه تعیین می‌شود؟

نرخ سود وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات چهار درصد و دوره بازپرداخت آن بین چهار ماه تا ۳۶ ماه تعیین شده است. ضریب تسهیلات در این طرح نیز بسته به مدت سپرده‌گذاری و مدت بازپرداخت بین ۱۲ درصد تا ۴۵۰ درصد است که جزئیات آن در جدول زیر نمایش داده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.